teisipäev, 12. mai 2015

Mulle meeldis etendus väga

5.a klassi õpilaste arvamused riigifestivalil säranud 1.b klassi lavastuse "Punamütsike" kohta. 

Käisime 16.aprillil kooli aulas vaatamas 1.b klassi rõõmsameelset etendust „Punamütsike”. Teksti autoriks oli  Külli Gustavson ja lavastajaks õpetaja Mare Pukk.

Etenduses kasutati peale rääkimise ka veel laulmist, võimlemist ja muusikat. Lava äär oli kaunistatud lilledega ning laval oli üks väike armas majake. Kasutatud oli parajalt valgust ja tundus, nagu laval paistaks päike.

Tegelased olid etenduses Punamütsike, ema, isa,vanaema, hunt, orav, jänesed ja jahimehed. Näitlejad olid julged ja ei teinud vigu. Nad rääkisid selge, kõva ja ilmeka häälega. Etendus oli hästi läbi mõeldud.Ettekantud näidend oli huvitav ja näitlejad tublid. Mulle meeldis etendus väga.

Regiita Müür

Minu arvates oli näidend huvitav ja naljakas. Minu lemmiktegelane oli hunt. Seal näidendis oli ka tantsivaid ja laulvaid jäneseid ja see oli naölakas.

Georg Paumets

Mina annaksin sellele etendusele kümnest kümme, kuna sellel oli hea valgustus, ilusad dekoratsioonid, kaunis muusika ja kõigil oli oma tekst hästi peas.

Markus Karl Mägi

Mulle meeldis see etendus väga, kuna seal olid kõik head näitlejad ja lauljad, samuti oli palju akrobaatikat. Isegi laste nägudest oli aru saada, et neile meeldib seal laval olla. Vaatajad elasid kaasa ja naersid iga väiksemagi nalja peale. Soovin esinejatele edu, et võita vabariiklikul konkursil Jõgeval!

Maribel Vääna

Osatäitjatest hakkasid kõige enam silma Punamütsike, ema, jänesed ja hunt. Punamütsike oli julge, enesekindel ja ei pabistanud laval. Ema oli ilmekas ja selge häälega.Jänesed olid huvitavad oma tantsulise rolli ja painduvusega. Hunt oli hoopis naljakas ja tekitas kõhedustunnet. Kõik 1.b klassi näitlejad olid tublid.

Pilleriin Raidma

Väljavõtteid 5.a klassi arvustustest tegi õpetaja Piret Vahtra


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar